Загальні положення
Основним документом для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування є належно заповнений гарантійний талон виробника або нашого магазину. У гарантійному талоні мають бути вказані:
- модель виробу,
- серійний номер,
- термін гарантії,
- дата продажу.
Зберігайте гарантійний талон протягом усього періоду експлуатації товару для отримання гарантійного обслуговування.
Гарантія не поширюється на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- ушкодження чи дефекти, спричинені клієнтом;
- пошкодження через стихійні лиха;
- ушкодження через недбале використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленість, механічні пошкодження, сторонні предмети в корпусі);
- пошкодження внаслідок коливань напруги, неправильного підключення до електромережі, дефектів систем, або неправильного підключення товару до інших пристроїв.
Зверніть увагу на випадки, коли сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні*:
- відсутність чека на товар;
- відсутність гарантійного талону або порушення цілісності пломб;
- механічні ушкодження, спричинені необережними або навмисними діями;
- порушення правил експлуатації, вказаних у документації;
- несанкціоноване відкриття, ремонт або модифікація товару;
- неправильне заповнення гарантійного талону;
- зміна, стирання або неможливість встановити серійний чи IMEI номер.
Для гарантійного або післягарантійного обслуговування необхідно мати такі документи:
- Супровідний лист.
- Гарантійний талон, заповнений продавцем.
- Чек із магазину, де було придбано товар.
Відсутність цих документів може стати підставою для відмови в гарантійному обслуговуванні.
Процедура відправлення товару на сервіс
Для виконання гарантійних зобов’язань або ремонту товару необхідно:
- На окремому аркуші вказати ваші ПІБ, місто, контактний телефон, опис несправності та вкласти його до посилки разом із гарантійним талоном та чеком.
- Надійно запакувати товар для уникнення пошкоджень під час транспортування.
- Надіслати посилку на одне з відділень перевізника.
- Адреса:: м. Київ, відділення Нової пошти №8.
- Отримувач:
- Форма оплати доставки: безготівкова.
- Зворотна доставка грошей: не вказувати!
- Страхова вартість: мінімальне страхування на суму 300 грн.
- Повідомити номер декларації за телефоном 0800-999-999 (безкоштовно по Україні).
* Пересилання товару на гарантійний ремонт за рахунок компанії здійснюється лише в разі гарантійного ремонту. Інші посилки отримуються за умови оплати доставки відправником. Будь ласка, перевіряйте правильність вказаних реквізитів для уникнення проблем із отриманням посилки.
